סמוטריץ': "יש פגישות ודיונים: מקווים להיות רשימה אחת גדולה"

    ישראל רובין 6 Comment on סמוטריץ': "יש פגישות ודיונים: מקווים להיות רשימה אחת גדולה"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' בראיון ל'קול חי': "אנחנו עובדים קשה מאוד להביא לבשורה של אחדות ולכמה שיותר חיבורים ולא רסיסי מפלגות. יש פגישות ודיונים ואנחנו מתקדמים; עשיתי חשבון נפש אחרי מערכות הבחירות ולא אתבזה בלקיים את המשא ומתן בתקשורת"

    Transportation Minister Bezalel Smotrich and his family cast their ballots at a voting station in Kdumim, during the Knesset Elections, on March 2, 2020. Photo by Sraya Diamant/Flash90 *** Local Caption *** ????? ?????? ???? ??? ????? ???? ????? ??????? ????? ?????? צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' מקווה להגיע לכמה שיותר חיבורים עד לסגירת הרשימות: "אני מקווה שלא נחכה עד הדקה האחרונה. אנחנו עובדים קשה מאוד להביא לבשורה של אחדות ולכמה שיותר חיבורים ולא רסיסי מפלגות. רשימה שתכיל את כולם וכל אחד מרגיש מיוצג בה. מפלגה שתדע לשרת אתה הציבור. אני מאמין בתנועה הזו ובתהליך הזה".

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, מסרב סמוטריץ' לחשוף פרטים אודות המשא ומתן שהוא מנהל עם מפלגות שונות: "אני מכבד את שותפיי ולא אנהל את המשא ומתן איתם כאן ברדיו. עשיתי חשבון נפש אחרי מערכות הבחירות ולא אתבזה בלקיים את המשא ומתן בתקשורת".

    עם זאת, אומר סמוטריץ' כי: "השאיפה והחזון חייב להיות מפלגה אחת. היא צריכה לתת ביטוי לכולם. אין שום לסיבה לפיצולים ולתתי הזרמים. אין ספק שכולם יכולים לדור בכפיפה אחת. יש פגישות ודיונים ואנחנו מתקדמים. אני אומר לציבור התוצאה בע"ה תהיה טובה".

    "אני מאמין שנצליח לייצר כאן דבר טוב. אין היום מפלגה ימנית אמיתית בכנסת. יש מפלגה ששמה את הכל בצד ומתעסקת רק בפרנסה ויש את הליכוד שתקועה כבר שנים ולא מתקנים את מערכת המשפט ופיספסו את הריבונות".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      סמוטריץ' מחרים את בן גביר! פשוט בושה!

    2. 3

      פששששש צדיק תמים… פתאום שותק…

    3. 2

      אם אין סיבה לפיתולים למה הוא מחרים את איתמר בן גביר???

    4. 1

      סמוטריץ יש לו גאווה בלתי נתפסת בזמן שאיתר בן גביר הרבה יותר חביב לאנשים ממנו ה' משפיל גאים עדי ארץ"